Hocam kusura bakma ama buna illegal diyorsanız bu forumda bir 5 yıl daha geçirmeniz lazım. Forumda öyle illegal olaylar dönüyor ki birinin başı yansa en az 5 sene yatar ben bu durumu illegal olarak bile görmüyorum adam zamanında gmailini açmamış random gmaili oluşturarak hesabı alıyoruz adamdan bu forumda dönen olayların yanında devede kulak kalır kim ne derse desin maalesef burası yararlı olduğu kadar tehlikeli bir forum.