Hesap başkasından satın alındı ise düşme hesapmış sanırım, ilk kurulurken ki güvene al ekranına atmış geçmiş olsun
Merhaba, başkasından satın almadık üstad, 2020'den beri bizde. İlk kuran kişiler de biziz. Şuan bu mail'e erişimim yok. Telefon'a da erişimim yok malesef. Zaten +1'li numara hiç eklenmedi bu hesaba. Çözüme kavuşturabilir miyim sizce ?