Dostlar selam, hayırlı pazarlar. Böyle bir hata almaktayım. Hesabımın maili bu değildi , telefon numarası da bu değil. Kurucu mail'i soruyor sanırım, fakat bu mail'e şuan da erişimim yok. Ama bu +1 'li numarayı da anlamış değilim. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Hesapta kayıtlı olan telefon'a erişimim var. Kod gönder dersem oraya mı gidecek ? çok zorlamak istemiyorum.