Sevgili kardeşim
@constantine38; dükkanın sahibi olan hani şu seni nişana çağırmayan ama çevre baskısı nedeniyle acaba gitsem mi dediğin kuzen mi?
zira burada da geçmiş konuda demiştin restoranda otururken diye
"Neyse onları da sineye çektik ama kuzen geçen gün restoran da otururken döndü "
Sende gelecen mi ki nişana" dedi. "
https://www.r10.net/off-topic/465256...eli-miyim.html
Sil at şu kuzeni o konuda da yazmıştık aynı kuzen değilse bu kuzeni de sil at gitsin,
sen ekmeğinin peşine düş uğraşma bunlarla
Bu konuda da yazmıştın bunlar işi bilmiyor işi batırır demiştik boş ver sakın gitme uğraşma bunlarla.
https://www.r10.net/off-topic/472076...anlatayim.html
Bak ne demişim ben burada "Tamamen bağlarını kopart bunlarla" demiştim,, agüzel kardeşim neden devam ediyorssun bunlarla iş yapmaya, bırak iş yapmayı görüşme bile.
Sonra sen üzülüyorsun.
https://www.r10.net/1090307282-post5.html
Maşallah hocam iyi takip etmişsiniz konuyu

Aynı kuzen.
Daha işe başlarken kredi kartından 10 bin küsür çektirdik malzeme için.
1.5 aydır da hiç sormadı borcu ne yapacağız diye.
Geçen ayın 30'u da son günüydü gecikmeye girdi borç.
29'unda söyledim, cepte de para olmadığı için hem umursamadı hem de lafı bir daha açılmadı.
Zaten posa da para yatıyor o da kamp ipi, bisküvi, çikolata, eti cici bebe, viski kadehi (50 tl olan yerdeydi daha pahalıymış bıraktı) gibi şeylere gidiyor.
Bize harçlığınız var mı bir ihtiyacınız var mı denmiyor.
Kendi borçlarını düşünüyor ne olacak diye.
Ayakta durmaktan bileğim şişti 2 gün de gidemedim işe 2 gündür çalışıyorum bugün yine şişmiş krem sürdüm.
Günde belki yarım paket sigara içilir.
Israrla git dışarıda iç faranjitim var rahatsız oluyorum derim yanımda içer devamlı.
Geçenler de burada mı içeceksin dedim dışarı soğuk dedi.
İçerisi küçük olduğu için de insan daha çok bunalıyor hele ki içmiyorsa.
Ben ayrılırsam zaten dükkan da kapanır.
Kurye de çıkacak zaten oda alamıyor maaşını.
Yani iyice işler sarpa saracak.
@constantine38;
Bu yaşadıkların gerçekten sabır sınırlarını zorlayan cinsten.
Hem bedenen hem de ruhen bu kadar sömürüldüğün bir yerde, bir de üstüne böyle bir "hayat dersi" almak bardağı taşıran son damla olmuş.
İşte tam da o "nutkum tutuldu" dediğin an var ya ,
Tutma onu , o akrabana deki , kimsenin kimseyi heba etmesine gerek yok.
Benim emeğimin ucuz olmadığını anladığında belki durumu fark edersin ama o zaman ben burada olmayacağım.
Kendine iyi bak , de.
Bak o zaman kimin nutku tutuluyor.
Bunlar çerez gibi

Babası maaşlarını nasıl vereceksin demiş; kurye isterse kuzen istemez demiş.
Sırf emek var ortada, babası çok para harcadı strese girdi diye sabrediyoruz.
Ama tabii bayram sonuna kadar sabır.
Sonrası Allah kerim.
Herkes başının çaresine bakacak.