muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yöntemi paylaşır mısınız herkes yararlansın
Idrissaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşırken yöntemi söyleseydiniz makul geçerdi hocam
maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözün aydın hocam, iyi kurtarmışsın hesabı. Son günlerde bu "hesap bütünlüğü" muhabbetinden forumda çok kişinin canı yanıyor, o farklı denediğin taktiği konuya da eklersen herkes faydalanır. Tekrardan geçmiş olsun.
hasimsavsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 gündür forumdaki konuları yoğun olarak okuyorum. Gördüğüm kadarıyla siz de çok sıkıntı çektiniz. Rica etsek bize de paylaşsanız yöntemi valla çok iyi olurdu
wolfman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güzel hayırlı olsun da, bilgi paylaşmayacaksanız veya açabiliyorum önce iş sonra ödeme demiyorsanız kimseye faydası yok bunun kolay gelsin
SEMYAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes sormuş nasıl diye cevap vermemişiniz.
Konuyu hesabınız açıldı diyemi açtınız ?
omeraksoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl açtınız hocam?
WebFinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whatsapptan ulaştım belki ordan yardımcı olur

https://www.r10.net/instagram-hesap-...-ariyorum.html
selimdinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi verecekmisiniz hocam ?

Madem yöntem paylaşılmayacak, neden konu açılıyor? İnsanlar çözüm arıyor burada. En azından ücretli mi ücretsiz mi yardımcı olacağınızı belirtin ki insanlar boşuna umutlanmasın. Ben yöntem istemiyorum ama burası insanların sorun çözdüğü ve bilgi paylaşımı yaptığı bir forum. Sadece ‘hesabım açıldı’ demek, çözüm arayan kimseye katkı sağlamıyor.