Türkiyede yazılı olmayan bir kural vardır , akraba ile iş yapılmaz.
100 kişi denemiştir 95'i sorun yaşamıştır. Kalan 5'ide ya idare ediyordur yada sınırdadır.

Aynı şey akrabaya borç verme meselesi içinde geçerli , para yüksek ihtimalle geri dönmez. Zaten çoğu geri isteyemez , alanda zaten bilerek vermez.


Not: En dürüst , En ahlaklı toplum bizim ki , Ahlak Dürüstlük diyince en önde koşar herkes