A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Futbol a her yıl harcanan paraları düşün. Sizin eğlenceniz için 500 milyar dolar harcanılıyor. Eğlence için yılda 500 milyar dolar para harcamak mantıklı geliyor mu size. 500 milyar dolar ile neler yapılabilir idi bir düşünün.
Kimse devletin parasını harcamıyor , devlet desteği de var tabiki fakat özel sektör sponsorluklar en büyük gelir kaynağı. Şirketlerin de nereye para harcayacağı kimseyi bağlamaz hocam adamların parası ek olarak sponsorluklar çok büyük bir PR halkla ilişkiler aracıdır. Devletin harcadığı para konusunda tartışılabilir evet ama spora harcadığına gelene kadar çok farklı harcamalar tartışılır. İlk cümlemde dediğim şey 500 milyar dolar mesela devlet buraya veriyor gibi bir şey yok yani neler yapılabilir konusunda size bize bir şey yapılmayacağı kesin belki sponsor şirketler daha lüks jetler yatlar alır ama bizlik bir durum olmaz