Düşün bizim Ahmet takımı için sevincinden yerinde duramıyor. Ama yiyecek ekmeği zor buluyor.
Buna karşın futbolcular para içinde yüzüyor. Teknik direktör para içinde yüzüyor. Takım yönetimi para içinde yüzüyor. Futbol endüstrisi para içinde yüzüyor.
Bizim Ahmet in buzdolabı da boş. Ama takimi şampiyon oldu diye gece uyku tutmayacak.
Büyük ihtimalle Sizin Ahmet'in 3 maçlık kuponu tek maçtan yattı, o yüzden buzdolabı boştur