obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence fenerbahçe çıkıyor konyaspor deli gibi önüne geçeni yenmeye başladı
Ajahahahhsh İnşallah hocam yensinde Konya bu gece kutlayalim artık garanti olsun bizde sıkıldık