Yorumları ergen zihniyetli sert gençler basmış. Adam asker ceza alırsa memuriyeti, askerliği, sicili sıkıntıya girer. Karşıda vasıfsız ameleler var. Hayata karşı sorumluluğu olmayanlar kendilerini çok yenilmez sanıyor. Geçmiş olsun. Araçta askeri personel olduğunuzu gösteren bir işaret var mıydı? Sadece ayna çarpması ile bu kadar ciddi saldırı olmaz. Sanki bir şeyin hıncını çıkarmak için ele çarpmayı bahane olarak kullanmışlar.