Her zaman şöyle bir risk vardır. hesabı satan kişi art niyetli olursa, hesabım çalındı diye twitter a başvurursa önceki sahibine hesabı geri verir.
hesabı satıp bir süre sonra hesabı geri alıyorlar. yabancı forumlarda bu mevzu sürekli dönmektedir. Hintliler ve Pakistanlılar bu alanda lider.
hesabın kurulduğu ilk maili almak bu riskin önüne geçemiyor mu