Ben AI konusunda çoğu arkadaşa katılmıyorum. Özellikle web güvenliği konusuna. Bugün gelinen noktayı 10 sene önce çoğu kişi "o kadar da olmaz" derdi. Ben AI'ın tamamen kendi kendine bir sunucuyu yönetebileceğine, güvenliğini sağlayabileceğini, olası saldırıları anlık olarak engelleyip tüm adımları atacağını bilen taraftayım. Bence yönelmeniz gereken tek nokta AI üzerinden para kazanmak olmalı. Bundan 5-10 sene sonrasını düşündüğümde dünya nüfusunun bilgisayar/internet ikilisinde aktif çalışan insan sayısının %80 azalacağını düşünüyorum.
Bu süreçte en kısa vadede kazanç sağlayabileceğiniz işe, en iyi bildiğiniz işe yoğunlaşmanızı tavsiye ederim. Grafik tasarımılar, video editörleri, yazılımcılar, muhasebeciler... bu böyle gider. Takip, analiz, güvenlik ve daha bir sürü şeyde AI tam zamanlı aktif rolu tamamen üstlenecektir. Siz bu sürede AI'ı nasıl kullanabileceğinizi, geliştirebileceğinize yönelin derim. Web güvenliği öğrenmeyin, AI web güvenliği konusunda neler yapabilir buna odaklananın.
Tamamen kişisel tavsiyemdir, tam tersi de olabilir. Her şey mümkün.