Önce anahtar yapmayı öğrenmen gerekir.
Anahtarı yaparken nasıl hatalar yapıldığını bulursun..
Sonra o hataları düzeltmek yada o hatalardan faydalanmak sana kalmıştır.
Yani önce kod yazın, ki yazanların ne tür hataları olur onu bulun.
Temel olmadan üstüne çıkılan her bina yıkılmaya mahkumdur.
Hocam nedense sen decompile forumunda takılıyorsun gibi geldi bana