Bende para derdi yok ama en çok şu saçma aboneliklere gidiyor o paralar. Ufak ufak hepsi birleşince ay sonu cüzdanı deliyor kardo. Bir de dışarıdaki o ayaküstü kahve ve yemek muhabbeti tam bir gizli katil, adamın iliğini kurutuyor.