Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede aynı problem var siteler biraz geç açılıyor kocaelideyim türknet kullanıyorum bende.
Hocam bir kaç bir şey yaptılar modemi kapattık 20 dakika ama dahada kötü hal aldı... Bir problem var belli ki
enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir, üçyol civarı. Türknet. her şey yolunda görünüyor bende.. mobil veri biraz zayıf ama.
Süper, nazar değmesin
ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm. Biz de yavaşlık yok hocam

Ping


2ms

Jitter


1ms

Download


941.0Mbps

Upload


773.0Mbps
Süper hocam, nazar değmesin imrendim
Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, aynı şekilde durum.
Maalesef çözülmedide hala
maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam TT altyapısında o bölgede genel bir çalışma veya arıza olabilir. Turknet Online İşlemler'den hemen bir destek kaydı aç bence, en net bilgiyi oradan verirler.
Çözüldü dediler ama hala aynı...
S4cuRiTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bugünden beri bir yavaşlık söz konusu
Devam ediyor mu hocam?
kezzapks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu yüklenmedi hocam ne yazıyor konuda