Bendede aynı problem var siteler biraz geç açılıyor kocaelideyim türknet kullanıyorum bende.
Hocam bir kaç bir şey yaptılar modemi kapattık 20 dakika ama dahada kötü hal aldı... Bir problem var belli ki
İzmir, üçyol civarı. Türknet. her şey yolunda görünüyor bende.. mobil veri biraz zayıf ama.
Süper, nazar değmesin
Selamün Aleyküm. Biz de yavaşlık yok hocam
Ping
2msJitter
1msDownload
941.0MbpsUpload
773.0Mbps
Süper hocam, nazar değmesin imrendim
Merhaba, aynı şekilde durum.
Maalesef çözülmedide hala
Hocam TT altyapısında o bölgede genel bir çalışma veya arıza olabilir. Turknet Online İşlemler'den hemen bir destek kaydı aç bence, en net bilgiyi oradan verirler.
Çözüldü dediler ama hala aynı...
Evet bugünden beri bir yavaşlık söz konusu
Devam ediyor mu hocam?
Konu yüklenmedi hocam ne yazıyor konuda