Merhabalar,

Şu anda İzmirde aktif 3 - 5 arkadaşımında çevre illerde internet yavaşlığı yaşadığını öğrendim bende aynı şekilde yaşıyorum. Genel bir problem mi acaba Türknet kullanıyorum TTnet altyapısında.