arkadaşlar kurumsal e mailleri gmail altyapısına taşımıştık ama şimdi admin girişi yapamadığım için diğer kullancılar maillerini açamıyorlar. Herşey var. şifrem var, kurtarma maili var, domain host zaten bende. Benim kendi gmailime mailde gelmiş sanal karttan ödemeyi çekemediği için diğer kullanıcılar maili açamıyorlar. Giriş yapıp ödemeyi yapabilince sorun düzelecek. Bu girişi yapamıyorum bir türlü.
Yapabilecek arkadaşlar varsa işlem tamamlandıktan yani amacımıza ulaştıktan hemen sonra ödemesini ileteceğim
WHATSAPP LİNK