Bizim şantiyede cok eskiden iki insaatci kavga ediyordu. Ayirmaya gelenleri kavga edenler bayilttip kavgaya devam ediyorlardi.. Gecmis olsun mehmetcik ama yakin dövüş egitimi alın, herşey silahla çözülmez bence

Çok geçmis olsun dostum.