CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rick And Morty diyecem ama yan tarafta açıp yarı izleyerek heba etme diziyi.

yedi numara, behzat ç. felan aç yan sekmede. iyi gidiyor.
Teşekkürler hocam