Merhaba arkadaşlar, yeni bir proje ile buradayım. Hayatınızda en az bir defa proje yönetim tool'u kullanmışsınızdır. AI çağı ile birlikte her biri frankeinstein gibi yamalı toollara döndü. Bana kalırsa hiçbiri tam ayak uyduramadı. Ben be kolları sıvadım ve bu konuda bir proje başlattım. Domainim de fena değil Yakında ABD pazarından giriş yapıp, aşama aşama tüm dünyaya açmayı planlıyorum.

Proje adresi: is.team

Yorumlarınız benim için kıymetli.
Şimdiden çok teşekkür ederim.