Peydigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektörün biteceğini Sanmıyorum hocam ai okadarda iyi degil bence siber anlamda
Hocam ne araçlar çıktı bilginiz yok herhalde

bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle düşünüyorum hocam mutlaka birilerinin el atması lazım aynı tam otonom fabrikalarında makinaların başında duran şefler gibi
Ben şöyle derdim : Evet siber güvenlik öğrenilebilir bir alan ama artık ai sistemleri hepsinden önce öğrenmek daha faydalı daha hızlı gelişiminize destek olacaktır.