Peydigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektörün biteceğini Sanmıyorum hocam ai okadarda iyi degil bence siber anlamda
Bende öyle düşünüyorum hocam mutlaka birilerinin el atması lazım aynı tam otonom fabrikalarında makinaların başında duran şefler gibi