Selamlar,
Açık konuşmak gerekirse eleştirmek yerine bir soru ile geleceğim.
Her gün-neredeyse- konu açıyorsunuz ve takip ediyorum genel olarak bir melankoli,bir dram içerisindesiniz gibi.
Özel değilse bunun bir sebebi var mı?
Ayrıca eleştiri yorumunuzu da göz önünde bulundurmak gerekirsek paylaştığınız konular,yorumlar ile en azından -benim için- eleştirilecek seviyede değilsiniz.(Eleştirecek had şahsıma layık değildir.)