Olduğun gibi yaşa gerisini boş ver, insanlar tarafından kabul edileceğim diye kişiliğini kaybetme.
Ben kaybettim, düzeltmeye çalışıyorum.
Selam olsun,
Endişeniz olmasın kendimi şekillendirmek için konuyu açmadım.
Kayda değer yani içinde bir mantık olan yanıtları dikkate alırım.