Selam olsun,

Eleştiriliyorum zaten içinde art niyet olmadıkça baş tacıdır tüm eleştirilen hatta sert şekilde eleştirenler.
Yani eleştirilecek çok yanım vardır, farkındayım ama biraz beni düzeltme niyetliyle yani farklı bir konuda kafayı takıp dur vakti geldi diye değil.
Hakikatten eleştirilmeye ihtiyacım var.

Hakaret boyutunda bile olsa report etmeyeceğim ya da cevap yazmayacağım, sinkaf olmasın kafi.

Ben bazı hatalarımın farkındayım elbette ve bazılarını kasıtlı yapıyorum ama farkında olmadığım birçok hatam da vardır.
Objektif olarak hata olarak gördüğünüz şeyleri yazarsanız gerçekten çok sevinirim.

Seni bilmiyorum diyecek arkadaşların bir şey yazmasına lüzum yok elbette soru daha önce bana denk gelenlere yönelik.
Hatalarım vardır, yanlışlarım vardır ve bunları okumak isterim.

Yönetimden ricam bu konuyu ben tüm cevapları peşinen kabul ederek açıyorum yani yazılan hiçbir şeyden şikayetim ya da rahatsızlığım yoktur. Tüm yanıtlar Kabulümdür.
Maksadım kendi fark etmediğim hatalarımı, yanlışlarımı ve eksikliklerimi görebilmek.
Beni düzeltir misiniz?