Forum içerisinde birçok ufak yazılım işi açan insanlar oluyor, onlara Whatsapp üzerinden yazın ve hizmetinizi birkaç cümle ile güzel bir şekilde pazarlayın.

Çoğu kişi yazılımda yapay zekaya antipatik olsa da artık el ile kod yazan kalmadı.

Tabii bu en hızlı yol, haricinde tabii ki kendi yolunuzu bulmanız lazım bu sadece ufak çaplı bir ek iş denilebilir ayda 20-30 bini geçmesi zor.