Selamlar,

ChatGPT 5.5 deneyimleyen oldu mu?
Deneyimleriniz nasıl?
Claude Opus4.7'yi de eğer denediyseniz ikisini karşılaştıracak olsanız nasıl karşılaştırırsınız?

Claude Opus 4.7'yi daha kullanmak bana nasip olmadı