Sürekli görürdüm hep aradım hiç biyerde yoktu yeni 3 harlı marketlere gelmiş tadına bakmalık aldım 2 gündür bağımlısı oldum kokusu ve tadı kolaya benziyor ama kola gibi baymıyor şişirmiyor tavsiye ederim