30 yaşındayım
Kavga ederek olmasa da birçok kez aile evinden bu şekilde gidip g*tüme baka baka geri döndüm
Dönemsel olarak bunalıp evden kaçmayı deneyebilirsin fakat eğer tamamen güvence yok ise kavga etmemeni öneriyorum
Aile yine de kucak açacaktır fakat bir yerden sonra kendi düzenini oturtmak gerekiyor
Umarım bu süreç sana iyi gelecektir 🙏