durumu soyle sacma bir diyalogla ozetleyebilir miyiz?

X- ehliyet almak istiyorum, maliyeti ne kadar?
Y- araciniz otonom mu, manuel mi?
X- ne farkeder?
Y- otomon ise arabayi siz kullanmiyorsunuz, prompt ile kendi kendine gidiyor. onun icin ehliyet ucreti sadece 100 tl. manuel olsaydi 5000 tl olurdu ehliyet fiyati.

tabiki ehilyetin fiyati degismez. otonom olsa da polis cezayi arabaya degil, sofore keser. "hee yz kullaniyorum, cok biliyorsan otur kendin yazdir yz'ye" deme ozgurlugunuz olmali.