Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla mesaj var orada pek optimize değil
Yaklaşık 3 aydır bu şekilde kullanıyorum, whatsapp uygulamasının gereksiz ram tüketiminden de kurtuldum. Senkronizasyon sorunlarından da. Yine de siz bilirsiniz