Kullanıcı baktığında yz izi görmemesi lazım. Görüyorsa yapan amatördür ve “bu bu kadar etmez” lafı doğrudur. Onun dışında bir formu oturup manuel yazmak yerine yzye yazdırıp ufaktan bir editlemek tabiki akıllı işi.