Kesinlikle hocam günlerdir aratıştwyım tr de başvurmadığım firma kalmadı. Acayip acayip bi ton belgeler istediler imza sirküsü + vergi levhası atıyorum vergi levhasında açık adres gözükmüyor bilmem ne... Yok arkadaş onca şeye rağmen yine Red yine red. İnsanı zorluyorlar gidip illa yd yaşa veya oradan Şirket aç diye