Melihacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alanlardan yorum var mı? limit durumu nasıl?
Limit olayı çok göreceli açıkçası yazılım konusunda uzmansanız gayet yeterli hızlıca ürün çıkartabilir veya varan olan yapınızı daha iyi hale getirebilirsiniz ama yazılımdan anlamıyorsanız veya ben her şeyi ai ile yapmak istiyorum diyorsanız max20 paketi almanız şart ki o bile yetmez kesintisiz çalışmak için. Alırken benimde şüphelerim vardı hemen limit dolar mı gibilerinden ama yaklaşık 2.5 saattir aralıksız hem kod yazdırıp hem arka planda farklı işler yaptırdığım halde 5 saatlik limitin %64 doldurdum.