x’de askıdaki hesabıma itiraz formu gönderdim bu mail geldi hesap tekrar aktif edildi diye ama X’e girip baktığımda hesap halen askıda gözüküyor. Bunu çözebilecek veya neden böyle olduğunu bilen var mı? Yardımcı olur musunuz?