Behrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sehrimi yazdiginiz icin tesekkurler. Bende tavsiye ediyorum kesinlikle görmelisiniz. Gül baba türbesinden baslayip o mahallenin Osmanli zamaninda baruthane mahallesi oldugunu 150 yil boyunca Türklerin burada ikame ettigini bilirseniz, üsküdar havasini tas kaldirimlarindan soluyabilirsiniz. Daha bir sürü yer var, can sehir Budapeste
Evet Gül baba türbesini gördüğümde çok şaşırmıştım. Birde Atatürk büstü vardı o da beni çok şaşırmıştı. Enteresan bir enerjisi var ya Budapeşte'nin. Gündüzü ayrı gecesi ayrı güzel