Knight'ın olayı grafik değil ki ?

Koxp, TBL ve Makro olmasa deli gibi oynatır da oyun sahipleri hiç bir şekilde oyuna bakmıyor. Yani piyasada o kadar pvp sunucuları var onların bile güvenliği orjinalinden daha iyi