Hocam F serisi işlemciler pek beklenen performansı vermiyor. O yüzden ilk sistem; https://www.incehesap.com/ferzex-pre...-fiyati-86271/ çok yanaşmayın bence. 2. sistem; https://www.incehesap.com/astra-nova...-fiyati-80897/ gayet güzel alabilirsiniz. Uzun bir süre sizi götürür, ekstra sanırım sıvı soğutucu yok kasanın içerisinde. Sıvı soğutucu ile performansı iyice arttırabilirsiniz. Thermaltake öneririm marka olarak. Ayrıca işlemci ve ekran kartı olarak AMD çok güzel bir kombo, direkt olarak tek driver paketinden kolayca performans artışı sağlayabilirsiniz.