yusacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabii hocam Benimen beğendiğim memleket ve sürekli de gittiğim(toplamda 8 kere bulundum ) Budapeşte oldu. Hem fiyat hem performans anlamadım çok güzel bir şehir. %100 tavsiyemdir
Sehrimi yazdiginiz icin tesekkurler. Bende tavsiye ediyorum kesinlikle görmelisiniz. Gül baba türbesinden baslayip o mahallenin Osmanli zamaninda baruthane mahallesi oldugunu 150 yil boyunca Türklerin burada ikame ettigini bilirseniz, üsküdar havasini tas kaldirimlarindan soluyabilirsiniz. Daha bir sürü yer var, can sehir Budapeste