bana göre +5 ve +10 yıl üye rozeti bulunan üyeler daha sorunlu
Tabi o da farklı bir bakış açısı ama denildiği gibi tamamen karakter meselesi
Yaş sınırı mı kaldırıldı ne oldu
Bilmiyorum ama umarım kaldırılmamıştır
Yerim sizi hocam mı?

yeni nesil bir alem
Hayatı ciddiye almıyorlar. Onlar da haklı
Bir yandan öyle ama işte birçoğu da işinde ekmeğinde insanı mağdur edebiliyor buna hayat tecrübesi mi denir başka bir şey mi bilemem
profili eski ve trade i yüksek olanların bazilari bunu yapabiliyor ama konuşma şeklinden belli ediyorlar hocam kendilerini. kısacası olay rozette degil hocam karakter ve uslup meselesi.
Katılıyorum
Bende size hocam 😀