scarent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini tanımlaman hiç hoş olmamış
Sana haddinden fazla vakit ayırdım, gidip baymard inst. 'deki makaleleri okuyayım bari, bu kadar farkındalık yeterli, halâ daha tokat yemek isteyen olursa eğer; kendisini sorgulasın.