Öncesinde plus plan olması gerekli hocam sonrasında menüden proya yükselt çıkıyor
500₺ Plus alınca farkı düşüyor mu yoksa zaten 177 USD gözükmesinin sebebi Plus ücretininde üstüne ekleniyor olması mı? Bir avantajı oluyor mu yani iOS'tan plus > pro 5x > 20x şeklinde alınca. Sürekli alıyoruz bu şekilde daha avantajlıysa bir kısmını iOS'lardan alalım hocam.