Ben de bir buçuk yıldır iş arıyorum bilgisayar teknisyenliği yapsam da iş yok. İlahiyat ve işletme bitirsem de benim mağduriyetimle sonuçlanan sabıka yumağı sarpa sardı. İş tecrübem çok olmasına rağmen iş de seçmiyorum Adana'da iş bulmak zor gerçi. Allah gönlüne göre versin Allah yardımcın olsun umarım gönlüne göre bir iş bulursun.