Arkadaşlar merhaba,
Bireysel olarak kullandığım 2 hattım var. Geçen sene Turkcell’den Vodafone’a taşıma yapmıştım ve o dönemde gerçekten avantajlı bir kampanya yakalamıştım.
Şu an taahhüdüm bitti ancak Vodafone’un sunduğu yeni tarifeler oldukça pahalı geldi.
Bu yüzden mevcut hatlarımı tekrar Turkcell’e taşımayı düşünüyorum. Fakat görüştüğüm bir bayi, şu an için herhangi bir kampanya olmadığını söyledi.
Yakın zamanda Vodafone’dan Turkcell’e geçiş yapan var mı? Kampanya veya avantajlı bir tarife hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.