Fedora workstation isoyu indirin ve Fedora Media Writer ile usbye yazın hocam büyük ihtimalle çözülür. BalenaEtcher ile de yükleyebilirsiniz fedorayı büyük ihtimalle hata vermez.
Merhaba hocam. Şuan boşuna bekliyorsunu. Aslında kurulumda bir hata yok gibi. Sadece Windows olsa bile cihaz Mac olduğundan dolayı rufus yerine balenaEtcher kullanırsanız sorun düzelir gibime geliyor.
linux isoları rufus güzel yazdıramıyor balenaEtcher ile daha sorunsuz yazdırabilirsiniz
balena etcerden iso dosyasını sectigimde böyle hata alıyorum