sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ilk mesajınız tutmadı farklı konulara girmişsiniz

Biz sonuçta lisanslı kuruyoruz olayın etikliğini tartışmıyoruz. Etiğe girersen çıkan sonucu söylim

Forumda satılan tüm lisansların %99'u etik değil
Windows, Office lisansları, Adobe, Chatgpt, Envato, Freepik, Kanva, Claude apiler vb uzar gider umarım anlatabilmişimdir. Yani sadece takıldığınız yer neden woodmart
Peki hocam etikliğini geçelim ama gene lisanslı olmuyor ki envato api ile kurulan temalar. Başta dediğim gibi lisanslı adı altında satış yapanlar temaya ait lisans kodunu temada kullanıyorlar mı , hayır . Envato api yi bağlayıp sadece güncelleme aldırıyorlar bunada lisanslı diyebilir miyiz ? Neden woodmart konu woodmartta onun için hocam konuyu açan arkadaşta özellikle themeforestten alanları bahsediyor yani direk key ile verecekleri bahsediyor