CKorkmazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normalde bu temalardaki lisanslar tek domaine özel olmuyor mu , bu şekilde lisanslı almış olmuyoruz ki ama temayı bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum. Bazı temalarda porto gibi lisans kodunu temaya girmeden temanın kendi hazır ayarlarını kullanamıyoruz ama envato api ile güncelleme aldırıyorsun. Eğer woodmartı alan bir arkadaşız varsa ondan rica edip kurulabilir lisans sayfasını geçmeye izin veriyor woodmart ama ne kadar etik olursa orası tartışılır
Şimdi ilk mesajınız tutmadı farklı konulara girmişsiniz

Biz sonuçta lisanslı kuruyoruz olayın etikliğini tartışmıyoruz. Etiğe girersen çıkan sonucu söylim

Forumda satılan tüm lisansların %99'u etik değil
Windows, Office lisansları, Adobe, Chatgpt, Envato, Freepik, Kanva, Claude apiler vb uzar gider umarım anlatabilmişimdir. Yani sadece takıldığınız yer neden woodmart