Furkanertugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bu konuyu açmıştım, yorum atan olmadı. https://ty.gl/arwrk4enzyg0q bu koltuğu aldım. Masaj özelliği falan yok.b Servis konusunda sıkıntı yaşamayayım diye ve taksit seçeneğinden ötürü
Furkanertugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekerleğin gectigi ayak kırılıyor bu tarz koltuklarda sert plastik ya da demir tozu karıştırıyorlar yorumlarda servis sorunu olam firmalardan uzak durdum senin anlayacağın
ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.xdrive.com.tr/xdrive-oyu...uklari?model=9 uzun yıllardır kullanıyorumhem kalıteli hem cok rahat
Sitelerinde 11.399,00 TL
https://www.xdrive.com.tr/https/wwwx...-kirmizi-siyah

Aynısını hepsiburada kendisi 9.999,00 TL ye satıyor. Toryum modeli ile farkı nedir bilmiyorum.

Toryum mu yoksa 15'li dedikleri mi hocam sizlerin düşüncesi nedir?