Selamlar, görsel üretmede artık hiç iyi yapamıyor,görselleri okumada sürekli hatalı okuyor,cevaplar aşırı yavaş geliyor,dediklerime abuk subuk cevaplar veriyor görsel atıyorum tarif et diyorum kendi görsel oluşturuyor bir şey yazıyorum görsel oluşturuyor kendi kafasına göre dediğimden alakasız .