Güvenden kastın ne o önemli.
Paranı alıp , sunucuyu vermeyecek hali yok.
Para veriyor , hizmetide alıyorsun.

Senin sorman gereken soru , destek iyi mi , hizmetler nasıl falan gibi şeyler.
Daha önce nested sunucularını kullanmıştım iyi kötü baya sürede kullandık ama kaynakların paylaşımındaki bazı sebeplerden dolayı performans alamadım. Arada kesintiler saldırılar vsde oluyordu tabi. Bir ara baya saldırı mevzusu durumu olmuştu bir kaç hafta sürekli git - gel olmuştu diye hatırlıyorum. Şuanda nedir bilgim yok.

Destek tarafında arkadaşların bazı dediklerine katılıyorum. O konuda kendilerini düzeltmeleri iyi olur. Müşteri haklı yada haksız sebeplerden ağrasif olabilir ama hizmet veren her zaman yapıcı olmak zorundadır. En fazla sizle çalışmak istemiyoruz diyip konuyu sonlandırabilir. Kurumsal mantıkta olmakta fayda var.